Aleksander Denisiuk. Materiały dydaktyczne PJWSTK

Programowanie 3W grafiki w OpenGL. Ćwiczenia.

  1. .. (Powrót)
  2. 2019-03-02: Modelowanie krzywych Béziera
  3. 2019-03-16: Modelowanie płatów Béziera (Teselacja)
  4. 2019-03-30: Importowanie modelu w OpenGL
  5. 2019-04-13: Modelowanie nieba (SkyBox)
  6. 2019-05-04: Modelowanie mgły
  7. 2019-05-18: Modelowanie przezroczystości oraz Sprajty punktowe
  8. 2019-06-01: Mapowanie wypukłości
  9. 2019-06-15: Modelowanie głębi ostrości
  10. Wyniki
  11. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów