Modelowanie za pomocą powierzchni NURBS
- .. (Powrót)
(3 punkty) Zamodeluj lampę lawową.
Podstawę i pokrywkę ekstruduj z mesha (okrąg). Na obrazku dany jest widok podstawki.
Część szklaną stwórz z powierzchni okrąg NURBS. Połącz je (Ctrl+J), przejdź w tyb edycji, wygeneruj powierzchnię (F), dopasuj do kształtu i (Opcjonalnie) skonwertuj w mesh (
Ocject—>Convert
). Włącz wygładzanie, przelicz w razie potrzeby wektory normalne. Lawę zamodeluj jako objekty Metaball.mój materiał dla lawy.
moje ustawienia renderowania (
Ray Tracing
).mój materiał dla kolby.
dodatkowe ustawienia materiału kolby (
Raytraced Transmission
).użyłem trzech świateł
Area
oraz tła z płaszczyzny z modyfikatoremBevel
.(3 punkty) Animuj lampę.
- Termin oddania zadań:
- klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
- domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów
- W każdym mailu z zadaniem podać pseudonim