Aleksander Denisiuk. Materiały dydaktyczne PJWSTK

Modelowanie za pomocą powierzchni NURBS

  1. .. (Powrót)
  2. lamp.jpg (3 punkty) Zamodeluj lampę lawową.
  3. podstawka.png Podstawę i pokrywkę ekstruduj z mesha (okrąg). Na obrazku dany jest widok podstawki.
  4. BlenderBasics_4rdEdition2011-94_4.jpg Część szklaną stwórz z powierzchni okrąg NURBS. Połącz je (Ctrl+J), przejdź w tyb edycji, wygeneruj powierzchnię (F), dopasuj do kształtu i (Opcjonalnie) skonwertuj w mesh (Ocject—>Convert). Włącz wygładzanie, przelicz w razie potrzeby wektory normalne. Lawę zamodeluj jako objekty Metaball.
  5. lava.png mój materiał dla lawy.
  6. rendersettings.png moje ustawienia renderowania (Ray Tracing).
  7. kolba.png mój materiał dla kolby.
  8. screenspace.png dodatkowe ustawienia materiału kolby (Raytraced Transmission).
  9. layout.png użyłem trzech świateł Area oraz tła z płaszczyzny z modyfikatorem Bevel.
  10. lamp.jpg (3 punkty) Animuj lampę.
  11. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów
    • W każdym mailu z zadaniem podać pseudonim